Regulamin sklepu

Sklep Internetowy dostępny pod adresem internetowym www.apis-sklep.pl prowadzony jest przez Apis Natural Cosmetics (adres prowadzenia działalności i adres do korespondencji: Łochowska 40; 85-372 Bydgoszcz, e-mail: kontakt@apis-sklep.pl)

REGULAMIN

SKLEPU INTERNETOWEGO APIS-SKLEP.PL

 

 § 1 DEFINICJE

1. DZIEŃ ROBOCZY – jeden dzień od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy w Polsce.          

2. FORMULARZ REJESTRACJI – Usługa Elektroniczna; interaktywny formularz dostępny w Sklepie Internetowym umożliwiający utworzenie Konta.        

3. KOSZYK – Usługa Elektroniczna, interaktywny formularz dostępny w Sklepie Internetowym umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Produktów do elektronicznego Koszyka oraz określenie warunków Umowy Sprzedaży, w tym sposobu dostawy i płatności.       

4. KLIENT / KUPUJĄCY – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, a w wypadkach przewidzianych przez przepisy powszechnie obowiązujące także osoba fizyczna posiadająca ograniczoną zdolność do czynności prawnych; osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną, która zamierza zawrzeć lub zawarła Umowę Sprzedaży ze Sprzedawcą.

5. KODEKS CYWILNY – ustawa kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r.       

6. KONSUMENT - Klient będący osobą fizyczną, dokonujący czynności prawnej (umowy sprzedaży za pośrednictwem Sklepu), niezwiązanej bezpośrednio z jego działalnością gospodarczą lub zawodową (art. 221 Kodeksu Cywilnego).        

7. KONSUMENT – PRZEDSIĘBIORCA – Klient będący osobą fizyczną zawierający UmowęSprzedaży bezpośrednio związaną z jego działalnością̨ gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie ma ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez niego działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.

8. KONTO – Usługa Elektroniczna, Konto utworzone pod indywidualną nazwą (loginem), do którego dostęp chroniony jest hasłem podanym przez Usługobiorcę; Konto obejmuje zbiór zasobów w którym gromadzone są dane Usługobiorcy w tym informacje o złożonych Zamówieniach.

9. KONTAKT - Usługa Elektroniczna, pozwala na kierowanie pytań do Sprzedawcy dotyczących Produktów i Usług Elektronicznych.

10. NAPISZ RECENZJĘ (Opinia o produkcie) - Usługa Elektroniczna, umożliwia sporządzanie recenzji Produktów zakupionych w Sklepie Internetowym i poznania subiektywnych opinii innych Kupujących o danym Produkcie.

11. PRODUKT – dostępna w Sklepie Internetowym Sprzedawcy rzecz ruchoma, którą można nabyć na podstawie Umowy Sprzedaży zawieranej za pośrednictwem Sklepu Internetowego.

12. PRZEDSIĘBIORCA - osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną, wykonująca działalność gospodarczą, a także osoba fizyczna zawierająca Umowę Sprzedaży bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że posiada ona dla tej osoby charakter zawodowy, wynikający w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, w tym udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.

13. REGULAMIN – niniejszy regulamin Sklepu Internetowego.          

14. SCHOWEK - Usługa Elektroniczna, umożliwia tworzenie listy zakupów i kompletowanie Zamówienia.

15. SKLEP INTERNETOWY - Sklep Internetowy Usługodawcy dostępny pod adresem internetowym: www.apis-sklep.pl .

16. SPRZEDAWCA /USŁUGODAWCA – Apis Natural Cosmetics sp. z o.o. z siedzibą w Bydgoszczy (adres prowadzenia działalności i adres do korespondencji: ul. Łochowska 40; 85-372 Bydgoszcz) wpisany do Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Bydgoszczy, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000118336, kapitał zakładowy 56.500 zł; NIP 554-030-76-96, REGON 001349420, BDO: 000368337. Kontakt ze Sprzedawcą możliwy jest pod następującym adresem poczty elektronicznej: kontakt@apis-sklep.pl lub pod numerem telefonu: 690 434 290;w godzinach pracy Biura Obsługi Sklepu Internetowego, tj. w Dni Robocze od godz. 08:00 do godz. 16:00 (opłata jak za zwykłe połączenie telefoniczne, zgodnie z pakietem taryfowym operatora, z którego korzysta Usługobiorca).              

17. TRWAŁY NOŚNIK – oznacza materiał lub narzędzie umożliwiające Usługobiorcy lub Sprzedawcy przechowywanie informacji kierowanych osobiście do niego, w sposób umożliwiający dostęp do informacji w przyszłości przez czas odpowiedni do celów, jakim te informacje służą i które pozwalają na odtworzenie przechowywanych informacji w niezmienionej postaci, np. poczta elektroniczna.

18. UMOWA SPRZEDAŻY – umowa sprzedaży Produktu zawierana na odległość pomiędzy Klientem/ Kupującym, a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu Internetowego.

19. USŁUGA ELEKTRONICZNA / USŁUGA– usługa świadczona drogą elektroniczną przez Usługodawcę na rzecz Usługobiorcy za pośrednictwem Sklepu Internetowego.

20. USŁUGOBIORCA – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, a w wypadkach przewidzianych przez przepisy powszechnie obowiązujące także osoba fizyczna posiadająca ograniczoną zdolność do czynności prawnych; osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną korzystająca z Usługi Elektronicznej za pośrednictwem Sklepu Internetowego. Każdy Klient/ Kupujący jest równocześnie Usługobiorcą, ale nie każdy Usługobiorca jest Klientem/ Kupującym.  

21. ZAMÓWIENIE - oświadczenie woli Klienta zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu lub Produktów ze Sprzedawcą.     

§ 2 POSTANOWIENIA OGÓLNE

1. Administratorem danych osobowych przetwarzanych w związku z realizacją postanowień niniejszego Regulaminu i korzystaniem ze Sklepu Internetowego jest Usługodawca. Dane osobowe przetwarzane są w celach, w zakresie i w oparciu o zasady wskazane w Polityce Prywatności i plików cookie .

2. Sklep Internetowy oraz niniejszy Regulamin skierowany jest do odbiorców nieprofesjonalnych i odbiorców profesjonalnych. Sprzedaż hurtowa za pośrednictwem Sklepu Internetowego jest wyłączona.

3. Niniejszy Regulamin określa warunki zawierania i rozwiązywania Umów Sprzedaży, a także rodzaje i zakres Usług Elektronicznych świadczonych w ramach Sklepu Internetowego, zasady świadczenia tych usług oraz tryb postępowania reklamacyjnego w zakresie działalności Sklepu Internetowego oraz Produktów zakupionych na podstawie Umów Sprzedaży.

4. Sprzedawca udostępnia niniejszy Regulamin bezpłatnie, bez żadnych ograniczeń czasowych. Usługobiorcy mogą go pobrać i sporządzić jego wydruk w każdym czasie.

5. W celu zapewnienia bezpieczeństwa przekazu komunikatów i danych w związku ze świadczonymi usługami, Usługodawca podejmuje środki techniczne i organizacyjne odpowiednie do stopnia bezpieczeństwa świadczonych usług, w szczególności środki służące zapobieganiu pozyskiwania i modyfikacji przez osoby nieupoważnione danych osobowych.

6. Usługobiorcy korzystający z Usług Elektronicznych udostępnianych za pośrednictwem Sklepu Internetowego obowiązani są zapoznać się z niniejszym Regulaminem.

7. Usługobiorca / Klient korzystający ze Sklepu Internetowego jest zobowiązany do:


 

a) korzystania ze Sklepu Internetowego w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami prawa oraz postanowieniami niniejszego Regulaminu,

b) korzystania ze Sklepu Internetowego zgodnie z dobrymi obyczajami oraz z poszanowaniem dóbr osobistych innych podmiotów, w tym pozostałych Usługobiorców,

c) niedostarczania i nieprzekazywania treści o charakterze bezprawnym,

d) korzystania ze Sklepu Internetowego w sposób niezakłócający jego funkcjonowanie,

e) korzystania z wszelkich treści zamieszczonych w ramach Sklepu Internetowego jedynie w zakresie własnego użytku osobistego,

f) przy zakładaniu Konta zobowiązany jest do podania swoich własnych danych osobowych, a przy tym do zapewnienia prawdziwości wskazanych danych osobowych,

g) nieudostępniania danych potrzebnych do zalogowania się na Konto Sklepu Internetowego osobom nieuprawnionym. Skutki udostępnienia przez Usługobiorcę danych, o których mowa w zdaniu poprzedzającym, osobom nieuprawnionym, ponosi Usługobiorca,

h) niepodejmowania działań polegających na rozsyłaniu lub umieszczaniu w ramach Sklepu Internetowego niezamówionej informacji handlowej (spam).

8. W celu korzystania z zasobów Sklepu Internetowego, zawierania Umów Sprzedaży lub umów o świadczenie Usług Elektronicznych niezbędne jest spełnienie następujących warunków technicznych:
 

a) posiadanie urządzeń pozwalających na dostęp do Internetu,

b) posiadanie poczty elektronicznej,

c)posiadanie jednej z następujących przeglądarek zasobów internetowych, umożliwiającej wyświetlanie stron www: Mozilla Firefox w aktualnej wersji, Opera w aktualnej wersji, Google Chrome w aktualnej wersji; Apple Safari w aktualnej wersji; a także włączenie w przeglądarce internetowej możliwości zapisu plików Cookies oraz obsługi Javascript,

d) Zalecana rozdzielczość ekranu: 1080x724,

e) W przypadku wyrażenia zgody na otrzymanie faktury elektronicznej, do jej otwarcia wymagane jest oprogramowanie do otwarcia plików PDF, np. Adobe Acrobat Reader.

9. Sprzedawca ma prawo do zamieszczania na stronach Sklepu Internetowego treści reklamowych. Treści te, stanowią integralną część Sklepu Internetowego i prezentowanych w nim materiałów.

10. Usługobiorca nie jest uprawniony do jakiejkolwiek ingerencji w treści, w szczególności nie jest uprawniony do ingerowania w treść, strukturę, formę, grafikę, mechanizm działania, ani inne elementy Sklepu Internetowego.

11. Z elementów strony internetowej Sklepu internetowego można korzystać wyłącznie w zakresie dozwolonego użytku, wyznaczonego przepisami ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych oraz Ustawy z dnia 27 lipca 2001 r. o ochronie baz danych.

12. O ile nie wskazano inaczej w warunkach danej promocji - promocje, które obowiązują w Sklepie Internetowym www.apis-sklep.pl nie łączą się ze sobą.

13. Sklep Internetowy skierowany jest do osób, które ukończyły 16 lat, stąd osoby korzystające z zasobów Sklepu Internetowego powinny mieć ukończone 16 lat.

§ 3 USŁUGI ELEKTRONICZNE W SKLEPIE INTERNETOWYM

1.W Sklepie Internetowym dostępne są następujące Usługi Elektroniczne: Konto, Schowek, Koszyk, Kontakt oraz Napisz Recenzję.

2. Korzystanie z Usług Elektronicznych przez Usługobiorcę jest nieodpłatne.

3. Umowy o świadczenie Usług Elektronicznych dotyczących Schowka, Koszyka, Kontakt oraz Napisz Recenzję zawierane są z chwilą rozpoczęcia korzystania przez Usługobiorcę z określonej Usługi, a ulegają rozwiązaniu z chwilą opuszczenia przez Usługobiorcę strony Sklepu Internetowego lub zakończenia korzystania przez Usługobiorcę z poszczególnych Usług w inny sposób.

4. Umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej dotyczącej prowadzenia Konta w Sklepie Internetowym zawierana jest z chwilą rozpoczęcia korzystania przez Usługobiorcę z Usługi i spełnienia warunków wymaganych dla jej świadczenia i jest świadczona przez czas nieoznaczony, a Usługobiorca może zrezygnować z niej w każdym czasie, bez konieczności ponoszenia jakichkolwiek kosztów, na warunkach wskazanych w niniejszym Regulaminie.

§ 4 KONTO

1. Korzystanie z Usługi Elektronicznej polegającej na prowadzeniu Konta możliwe jest po spełnieniu przez Usługobiorcę łącznie następujących warunków:  (1) wypełnieniu Formularza Rejestracji poprzez podanie typu konta (osoba fizyczna lub firma) oraz podanie imienia, nazwiska, adresu e-mail, danych do wysyłki, numeru telefonu, ustalenia hasła i loginu, a w przypadku konta firmowego również nazwę firmy, NIP oraz danych do wystawienia dokumentu sprzedaży, (2) zapoznanie się i zaakceptowanie przez Usługobiorcę niniejszego Regulaminu oraz zapoznanie się z Polityką Prywatności i plików cookie, (3) kliknięciu pola „Utwórz konto”. Następnie, na podany w Formularzu Rejestracji adres poczty elektronicznej (adres e-mail), zostanie przez Sprzedawcę wysłana wiadomość potwierdzająca zarejestrowanie Konta.

2. Umowa o świadczenie Usług elektronicznych w zakresie umożliwienia Usługobiorcy założenie i korzystanie z Konta na stronie internetowej Sklepu Internetowego zostaje zawarta w momencie otrzymania przez Usługobiorcę wiadomości elektronicznej potwierdzającej zarejestrowanie Konta.

3. Usługa Konta świadczona jest nieodpłatnie przez czas nieoznaczony.

4. Po zarejestrowaniu Konta, Usługobiorca może zalogować się do Sklepu Internetowego podając wskazany podczas rejestracji adres poczty elektronicznej lub login oraz hasło.

5. Usługobiorca ma możliwość w każdej chwili, bez podania przyczyn i bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek opłat usunąć Konto.

6. W przypadku usunięcia Konta, wszystkie dane zostaną usunięte, za wyjątkiem danych niezbędnych do procesu reklamacji i obsługi ewentualnych roszczeń, które będą przechowywane do czasu upływu okresów przedawnienia roszczeń cywilnoprawnych wynikających ze zrealizowanych Zamówień. Dane Usługobiorcy zawarte w księgach podatkowych Sprzedawcy oraz związanych z nimi dokumentach, będą przechowywane do czasu upływu okresu przedawnienia zobowiązań podatkowych, zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami.

§ 5 KOSZYK

1. Korzystanie z Usługi Elektronicznej Koszyk rozpoczyna się z momentem dodania pierwszego Produktu do elektronicznego Koszyka w Sklepie Internetowym i umożliwia złożenie Zamówienia na wybrany Produkt lub Produkty.

2. Złożenie Zamówienia następuje po spełnieniu przez Usługobiorcę łącznie następujących warunków: (1) wypełnieniu formularza udostępnionego w ramach Usługi Koszyk poprzez skompletowanie Zamówienia i wybór Produktów, których zakupem Usługobiorca jest zainteresowany poprzez wybranie polecenia „Do Koszyka”, (2) przejście do Koszyka, (3) wybór formy płatności, warunki i koszt dostawy oraz ewentualnie wprowadzenie kodu rabatowego i podania danych oznaczonych jako niezbędne do złożenia Zamówienia, (4) zapoznanie się i zaakceptowanie przez Usługobiorcę niniejszego Regulaminu, (5) wybór sposobu zakupu (szybki zakup lub zakup po zalogowaniu/ rejestracji), (6) i kliknięciu pola „Zamawiam i płacę” – do tego momentu istnieje możliwość samodzielnej modyfikacji wprowadzanych danych (w tym celu należy kierować się wyświetlanymi komunikatami oraz informacjami dostępnymi na stronie Sklepu Internetowego).

3. Na etapie kompletowania Zamówienia, Klient jest informowany o Cenie Produktów wybranych przez Klienta, kosztów dostawy i łącznym koszcie Zamówienia.

4. Złożenie Zamówienia możliwe jest po zalogowaniu się do swojego Konta.

5. Na etapie składania Zamówienia możliwy jest wybór dokumentu potwierdzającego zakup poprzez wybranie jednej z dostępnych opcji, tj. faktury lub paragonu.

6. Wysłanie przez Klienta Zamówienia stanowi wiążące oświadczenie woli zawarcia Umowy Sprzedaży zgodnie z treścią niniejszego Regulaminu.

7. Klient otrzymuje w formie wiadomości e-mail potwierdzenie złożonego zamówienia zawierające: potwierdzenie przyjęcia zamówienia i zawierającą ostateczne potwierdzenie wszystkich istotnych elementów Zamówienia oraz dane Sprzedawcy. W przypadku Klienta posiadającego Konto, potwierdzenie Zamówienia jest również udostępniane w ramach Konta, w zakładce „Zamówienia”.

8. Do zawarcia Umowy Sprzedaży dochodzi z chwilą potwierdzenia przez Sprzedawcę przyjęcia Zamówienia do realizacji.

9. Korzystanie z Koszyka ma charakter jednorazowy i ulega zakończeniu z chwilą złożenia Zamówienia za jego pośrednictwem.

§ 6 SCHOWEK

1.Korzystanie z Usługi Elektronicznej Schowek umożliwia odkładanie do Schowka poszczególnych Produktów, tworzenie listy zakupów i złożenie Zamówienia w późniejszym czasie.

2. W przypadku Usługobiorców którzy nie posiadają Konta i nie zalogowali się na swoje Konto - Schowek umożliwia zachowanie listy zakupów w ramach jednej sesji (wejścia na stronę Sklepu Internetowego).

3. W przypadku Usługobiorców którzy posiadają Konto i zalogowali się na swoje Konto - Schowek umożliwia zachowanie listy zakupów aż do 24 miesięcy.

4. Dodanie produktu do schowka nie gwarantuje jego dostępności na późniejszym etapie.


 

§ 7 KONTAKT


 

1. Korzystanie z Usługi Elektronicznej Kontakt umożliwia Usługobiorcy kontakt ze Sprzedawcą poprzez wysłanie Sprzedawcy wiadomości za pośrednictwem formularza kontaktowego umieszczonego na stronie Sklepu Internetowego.

2. Odpowiedź na zapytanie zadane w formularzu zostanie udzielona na adres e-mail wskazany przez Usługobiorcę lub w drodze kontaktu telefonicznego na numer telefonu wskazany przez Usługobiorcę.

3. Warunkiem skorzystania z Usługi Kontakt jest: (1) wskazanie imienia lub nicku przez Usługobiorcę, (2) wskazanie kontaktowego adresu e-mail lub numeru telefonu przez Usługodawcę, (3) zapoznanie się z Polityką Prywatności i plików cookie, (4) wykonanie prostego zadania w celu weryfikacji użytkownika (ochrona przed tzw. bootami).

 

§ 8 NAPISZ RECENCJĘ (OPINIE O PRODUKCIE)


 

1. Usługa Elektroniczna Napisz Recenzję (Opinie o produkcie) adresowana jest do Klientów, którzy złożyli Zamówienie w Sklepie Internetowym i wyrazili zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w celu zbadania opinii o poziomie zadowolenia z przeprowadzonego zakupu.

2. Warunkiem skorzystania z Usługi Napisz Recenzję (Opinie o Produkcie) jest: (1) zapoznanie się z Regulaminem, (2) zapoznanie się z Polityką Prywatności i plików cookie, (3) podanie imienia lub nicka, (4) wpisanie treść opinii, (5) kliknięcie przycisku „Prześlij opinię”. Kliknięcie przycisku „Prześlij Opinię” oznacza wyrażenie zgody na publikację imienia Klienta albo nicku, którym posłużył się Klient składający opinię i korzystanie z nich przez Sprzedawcę w sposób określony w Regulaminie.

3. Dodanie opinii jest dobrowolne i nieodpłatne. W ramach jednego zamówienia - Klient ma możliwość wyłącznie jednokrotnego dodania opinii.

4. Klient ma możliwość w każdym czasie zgłosić żądanie usunięcia wyrażonej przez niego i opublikowanej w Sklepie Internetowym opinii. W tym celu Klient powinien skontaktować się ze Sprzedawcą wysyłając wiadomość na adres e-mail: kontakt@apis-sklep.pl.

5. Klient, który korzysta z Usługi Elektronicznej Napisz Recenzję (Opinie o produkcie), oświadcza, że:


 

a) jest wyłącznym autorem wyrażanej opinii,

b) przysługują mu wszelkie prawa do opinii, w tym ewentualne prawa autorskie,

c) opinia odzwierciedla jego osobiste subiektywne zdanie o Produkcie, którego dotyczy,

d) przyjmuje do wiadomości, że z chwilą kliknięcia przycisku „Prześlij Opinię” wyraża zgodę na publikację opinii wraz z imieniem lub nickiem, którym Klient się posłużył oraz na korzystanie z tej opinii przez Sprzedawcę w sposób określony w Regulaminie.


 

6) Treść opinii oraz nich nie może w szczególności:


 

a) być sprzeczna z prawem, dobrymi obyczajami lub zasadami współżycia społecznego;

b) zawierać zdjęć, linków (adresy URL) do stron www, wyników testów materiałów audiowizualnych lub multimedialnych;

c) zawierać danych teleadresowych lub adresów e-mail;

d) zawierać wirusów komputerowych lub innych szkodliwych plików,

e) naruszać praw osób trzecich, w szczególności dóbr osobistych i praw własności intelektualnej,

f) zawierać treści wprowadzających w błąd lub fałszywych,

g) być zredagowana w sposób sugerujący, że ich autorem jest ktoś inny niż Klient, który wyraża opinię,

h) zawierać treści nie odnoszących się do opiniowanych Produktów, w tym uwag skierowanych do Sprzedawcy,

i) reklamować lub promować usług lub produktów osób trzecich.


 

7) Sprzedawca jest uprawniony do:


 

a)opublikowania opinii oraz wskazanego przez Klienta imienia lub nick,

b) zrezygnowania z udostępniania funkcjonalności pozwalającej na wyrażanie opinii,

c) usunięcia fragmentu lub całości opinii w przypadku, gdy:

- opinia nie jest związana z Umową Sprzedaży,

- jest obraźliwa, zawiera wulgaryzmy, jest niezgodna z dobrymi obyczajami lub jest nieczytelna,

- narusza przepisy powszechnie obowiązującego prawa lub prawa osób trzecich, w szczególności w zakresie praw własności intelektualnej, praw ochrony danych osobowych lub poprzez naruszenie dóbr osobistych osób trzecich,

d) nieodpłatnego korzystania z opinii w celach marketingowych lub promocyjnych Sprzedawcy poprzez ich wyświetlanie w treści stron internetowych Sklepu Internetowego oraz w treści kanałów mediów społecznościowych wykorzystywanych przez Sprzedawcę (w tym Instagram, Facebook),

e) dokonywania tłumaczeń i rozpowszechniania tłumaczeń opinii.


 

8. Sprzedawca nie redaguje treści opinii, ale zastrzega sobie możliwość ich nieopublikowania w przypadku naruszania postanowień niniejszego Regulaminu, w szczególności w przypadku naruszenia przepisów powszechnie obowiązującego prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub praw własności intelektualnej osób trzecich.

9. Kupujący wyłącznie i samodzielnie ponosi odpowiedzialność za wypowiedź poczynioną w ramach opinii.

10. Sprzedawca kieruje zapytanie o chęć wystąpienia opinii do osób, które składają Zamówienie za pośrednictwem Sklepu Internetowego, nie weryfikuje on jednak tego czy dane opinia pochodzi od Klienta który używał Produktu.

11. Klient przyjmuje do wiadomości, że usunięcie Konta nie powoduje automatycznie usunięcia zamieszczonych wcześniej przez Klienta opinii, które pozostają nadal widoczne w treści stron internetowych Sklepu Internetowego.

12. Wyrażając opinię Klient z chwilą kliknięcia w przycisk „Prześlij Opinię” udziela Sprzedawcy niewyłącznej, nieodpłatnej, nieograniczonej czasowo ani terytorialnie licencji do opinii rozumianych jako utwór w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych, która obejmuje publiczne udostępnianie utworu w taki sposób, aby każdy mógł mieć do niego dostęp w miejscu i w czasie przez siebie wybranym (Internet). Licencja zostaje udzielona w odniesieniu do wszystkich pól eksploatacyjnych znanych w chwili jej udzielania, w szczególności do następujących pól eksploatacji:


 

a) w zakresie utrwalania i zwielokrotniania utworu dowolną techniką - w szczególności techniką drukarską, reprograficzną, zapisu magnetycznego, cyfrową, w szczególności na dyskach audiowizualnych, płytach CD, dysku komputerowym, w sieci multimedialnej, w tym internetowych oraz powiązanych serwisach on-line oraz zwielokrotniania, utrwalania, wykorzystania w Internecie, reklamie, zwielokrotniania zapisu w formie elektronicznej w pamięci komputera oraz w sieciach wewnętrznych, jak i zewnętrznych,

b) wykorzystywanie całości lub fragmentów bądź dowolnych elementów utworu z możliwością dokonania modyfikacji wynikającej z istoty danego medium internetowego - we wszystkich wydawnictwach, w szczególności internetowych, cyfrowych, w biuletynach i informacjach, samodzielnie bądź w połączeniu z innymi utworami bądź fragmentami utworów; wykorzystywanie w całości lub fragmencie w celu promocji i reklamy, w szczególności w formie reklamy audiowizualnej, audio, medialnej,

c) w zakresie obrotu oryginałem albo egzemplarzami, na których utwór utrwalono - wprowadzenie do obrotu, użyczenie, najem oryginału albo egzemplarzy,

d) w zakresie rozpowszechnia utworu w sposób inny niż określony powyżej - publiczne wykonanie, wystawienie, wyświetlenie, odtworzenie oraz nadawanie i reemitowanie, a także publiczne udostępnianie utworu w taki sposób, aby każdy mógł mieć do niego dostęp w miejscu i w czasie przez siebie wybranym,

e) wykorzystanie utworów dla celów promocyjnych i marketingowych.


 

oraz wyraża zgodę na rozporządzanie i korzystanie z opracowań Opinii (prawo zależne) oraz udziela Sprzedawcy prawa zezwalania na wykonywanie zależnych praw autorskich.


 

§ 9 WARUNKI UMOWY SPRZEDAŻY ZAWIERANEJ NA ODLEGŁOŚĆ

1. Ogłoszenia, reklamy, cenniki i inne informacje o Produktach podane na stronach internetowych Sklepu Internetowego, w szczególności ich opisy, parametry i użytkowe oraz ceny stanowią zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego. Równocześnie wyłącza się stosowanie art. 66 Kodeksu Cywilnego do treści publikowanych przez Sprzedawcę w Sklepie Internetowym.

2. Przedmiotem Umowy Sprzedaży są Produkty prezentowane na stronach Sklepu Internetowego. Sprzedawca oferuje Produkty nowe, fabrycznie zamknięte, wprowadzone do obrotu zgodnie z prawem.

3. Ceny wszystkich Produktów prezentowanych w Sklepie wyrażone wybranej walucie i zawierają podatek VAT. W przypadku sprzedaży poza teren UE Klient może być również zobowiązany do zapłaty należnego cła naliczanego z prawem kraju nabycia.

4. Cena Towarów nie obejmuje kosztów dostawy. Informacja o kosztach dostawy jest udostępniania i wyświetlana w trakcie składania Zamówienia.

5. Ceny, właściwości Produktu oraz wszelkie koszty dotyczące oferowanego Produktu ujawnione na stronach Sklepu Internetowego w momencie złożenia Zamówienia są wiążące dla Klienta i Sprzedawcy. Cena ta nie ulegnie zmianie niezależnie od zmian cen w Sklepie Internetowym, które mogą się pojawić w odniesieniu do poszczególnych Produktów po złożeniu Zamówienia przez Klienta.

6. Sprzedawca realizuję wysyłkę Produktów na terenie: Polski, na terenie wybranych krajów Unii Europejskiej oraz Wielkiej Brytanii.

7. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za błędne dane Kupującego wskazane przez niego przy składaniu Zamówienia, w tym danych właściwych do wystawienia faktury VAT.

8. W opisie dotyczącym konkretnego Produktu Sprzedawca informuje Kupującego o właściwościach Produktu. Produkty oferowane przez Sprzedawcę posiadają określone cechy i właściwości i z tego względu muszą być przechowywane w odpowiednich warunkach. Wszelkie informacje o wymogach dotyczących przechowywania Produktu znajdują się na jego opakowaniu.

9. Stosownie do obowiązujących przepisów prawa, Sprzedawca obowiązany jest do zapewnienia zgodności Produktu z zawieraną Umową Sprzedaży.

10. Zwracamy uwagę, że ze względu na ustawienia ekranu lub innego wyświetlacza zdjęcie Produktu lub jego opakowanie publikowane na stronie Sklepu Internetowego może odróżniać się kolorem, kontrastem czy ostrością od fizycznego Produktu lub jego opakowania.

11. Utrwalenie, zabezpieczenie oraz udostępnienie Klientowi treści zawieranej Umowy Sprzedaży następuje poprzez: udostępnienie niniejszego Regulaminu na stronie Sklepu Internetowego, przesłanie Klientowi wiadomości e-mail wraz z potwierdzeniem przyjęcia Zamówienia, a także poprzez przesłanie dowodu zakupu zawartej Umowy Sprzedaży. Treść Umowy Sprzedaży jest dodatkowo utrwalona i zabezpieczona w systemie informatycznym Sklepu Internetowego Sprzedawcy.

12. Zasady składania Zamówień za pośrednictwem Usługi Koszyk zostały opisane w § 5 Koszyk.

 § 10 ZAMÓWIENIE, REALIZACJA ZAMÓWIENIA

1. Kupujący może złożyć Zamówienie za pośrednictwem Usługi Elektronicznej Koszyk udostępnianej za pośrednictwem Sklepu Internetowego

2. Zasady składania Zamówień za pośrednictwem Usługi Koszyk zostały opisane w § 5 Koszyk. Klient otrzymuje w formie wiadomości e-mail potwierdzenie złożonego zamówienia zawierające: potwierdzenie przyjęcia zamówienia i zawierającą ostateczne potwierdzenie wszystkich istotnych elementów Zamówienia oraz dane Sprzedawcy. W przypadku Klienta posiadającego Konto, potwierdzenie Zamówienia jest również udostępniane w ramach Konta, w zakładce „Zamówienia”.

3. Do zawarcia Umowy Sprzedaży dochodzi z chwilą potwierdzenia przez Sprzedawcę przyjęcia Zamówienia do realizacji.

4. W przypadku braku przyjęcia Zamówienia do realizacji i wcześniejszego uiszczenia zapłaty na poczet przewidywanej Ceny Zamówienia i kosztów przesyłki – Sprzedawca zwraca Usługobiorcy który złożył Zamówienie wszystkie te środki przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego Usługobiorca użył do opłacenia Zamówienia.

5. Czas realizacji Zamówienia uzależniony jest od wybranego sposobu dostarczenia Produktu oraz wybranego sposobu płatności i wynosi od 5 do 8 Dni Roboczych od dnia zapłaty przez Kupującego pełnych kosztów Zamówienia (z wyłączeniem Zamówień w przypadku których płatność realizowana jest za pobraniem).  Wyjątkiem jest okres promocyjny i w tym wypadku czas realizacji Zamówienia wydłuża się do 14 Dni Roboczych oraz realizacja Zamówień z adresem dostawy poza teren Polski (UE i Wielka Brytania) i w tym wypadku czas realizacji Zamówienia wydłuża się do 21 Dni Roboczych. Informacja o obowiązującym okresie promocyjnym publikowana jest na stronach Sklepu Internetowego.Czas realizacji zamówienia w przypadku dostawy za granicę Polski może ulec wydłużeniu i jest ostatecznie potwierdzany w osobnej wiadomości na podstawie informacji udzielonej przez przewoźnika wybranego przez Klienta.

6. Na czas realizacji Zamówienia składa się: skompletowanie Zamówienia i przygotowanie do wysyłki oraz czas dostawy.

7. W przypadku braku odebrania przez Klienta przesyłki za pobraniem, Sprzedawca ma prawo odstąpić od Umowy Sprzedaży w terminie 10 dni od dnia w którym przesyłkę próbowano dostarczyć do Klienta. Prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym będzie realizowane poprzez złożenie przez Sprzedawcę Oświadczenia o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży doręczone Klientowi w formie pisemnej lub na Trwałym Nośniku.

8. Zachęcamy do rozważnych zakupów. W przypadku zawarcia Umowy Sprzedaży i nieuzasadnionego braku odbioru przesyłki za pobraniem Sprzedawca może dochodzić od Klienta zwrotu poniesionych kosztów przesyłki.

§ 11 SPOSOBY PŁATNOŚCI, FORMY I KOSZTY DOSTAWY

1. Z zastrzeżeniem ust. 2 poniżej, Sprzedawca udostępnia następujące sposoby płatności:

a)płatność przelewem tradycyjnym na jeden z trzech numerów rachunków bankowych Sprzedawcy prowadzonych w ING Bank Śląski S.A.:

  • numer rachunku w PLN: 39105011391000009032670052;

  • numer rachunku w EUR: 16105011391000009032670078;

  • numer rachunku w USD: 91105011391000009032670086,

- wówczas w tytule przelewu należy zamieścić numer Zamówienia, a także dane Klienta - imię, nazwisko lub nazwę firmy Klienta),

b)płatność za pobraniem,

c) szybki elektroniczny przelew online (pay-by-link) obsługiwany przez system PayU lub system DotPay,

d) płatność kartą płatniczą obsługiwana przez system PayU lub system DotPay,

e) przelew blik,

f) odroczony przelew przez system PayPo lub Twisto,

g) płatność PayPal.

2. Możliwość wyboru płatności przy odbiorze dotyczy wyłącznie dostaw realizowanych na terenie Polski.

3. Produkty dostarczane są do Klienta za pośrednictwem jednego z przewoźników wybranych przez Kupującego w toku składania Zamówienia.

4. Jeżeli nic innego nie wynika z informacji publikowanych na stronach internetowych Sklepu Internetowego, Regulaminu lub regulaminów promocji prowadzonych za pośrednictwem Sklepu Internetowego - koszty dostawy pokrywa Kupujący. Koszty dostawy są wskazywane w trakcie składania Zamówienia. Koszty dostawy są uzależnione od wybranego przez Klienta sposobu dostawy oraz płatności.

5. Sprzedawca udostępnia następujące sposoby dostawy lub odbioru Produktu:

 

a) paczka kurierska na terenie Polski, 

b) paczka kurierska poza granicami Polski (od wagi 0,01 kg-do 10 kg).

 

6. W przypadku dostawy do krajów poza obszar Polski ww. opcje dostawy mogą podlegać ograniczeniu. Informacja o dostępnych metodach dostawy jest uwidaczniana na etapie wyboru kraju dostawy.

7. Koszt dostawy Produktów do uzależniony jest od wagi i gabarytu przesyłki oraz kraju przesyłki. Informacja o koszcie dostawy wyświetlana jest w treści komunikatów publikowanych w Sklepie Internetowym po uzupełnieniu Koszyka i wprowadzeniu danych do wysyłki. 

8. W wypadku wyboru sposobu płatności przelewem tradycyjnym - Klient zobowiązany jest do dokonania zapłaty ceny z tytułu Umowy Sprzedaży w terminie 5 Dni Roboczych od dnia jej zawarcia, oraz wysłania potwierdzenia swojej płatności na adres email kontakt@apis-sklep.pl.

9. Z zastrzeżeniem odrębnych regulacji dotyczących Przedsiębiorców opisanych w § 15 Regulaminu, Sprzedawca rekomenduje zbadanie doręczonej przesyłki zawierającej zamówione Produkty po ich odbiorze. W razie stwierdzenia ubytku lub uszkodzenia zidentyfikowanego podczas doręczenia przesyłki zawierającej zamówione Produkty, Klient ma prawo żądać od kuriera spisania właściwego protokołu. Klient przyjmuje do wiadomości, że w przypadku braku spisania właściwego protokołu przy udziale kuriera, rozpoznanie reklamacji może być utrudnione, w związku z czym zalecamy zgromadzenie dowodów potwierdzających stan przesyłki w chwili jej doręczenia. W sytuacji stwierdzenia przez Klienta uszkodzenia przesyłki rekomendujemy niezwłoczny kontakt ze Sprzedawcą.


 

§ 12 ODSTĄPIENIE OD UMOWY ZAWARTEJ NA ODLEGŁOŚĆ

1. Kupujący będący Konsumentem lub Konsumentem - Przedsiębiorcą, który zawarł ze Sprzedawcą Umowę Sprzedaży ma prawo odstąpić od tej umowy bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w ust. 4 i 5 poniżej, w terminie 14 dni.

2. Termin 14 dni na odstąpienie od Umowy Sprzedaży należy liczyć od dnia w którym Konsument lub Konsument – Przedsiębiorca wszedł w posiadanie Produktu lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Konsumenta lub Konsumenta - Przedsiębiorcę weszła w posiadanie Produktu.

3. Informujemy, że w określonych sytuacjach prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży nie przysługuje i przypadki te zostały opisane w ust. 9 poniżej.

4. Jeżeli Konsument wybrał sposób dostarczenia Produktu inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.

5. Konsument ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu Produktów. Koszty zwrotu będą się różnić w zależności od gabarytu przesyłki oraz kraju nadawcy.

6. By skorzystać z prawa odstąpienia od Umowy Sprzedaży, Konsument zobowiązany jest poinformować  Sprzedawcę o swojej decyzji o odstąpieniu od zawartej Umowy Sprzedaży w drodze jednoznacznego oświadczenia np. w formie pisma wysłanego na adres do doręczeń Sprzedawcy (Apis Natural Cosmetics sp. z o. o., ul. Łochowska 40; 85-372 Bydgoszcz) lub poprzez wysłanie wiadomości e – mail o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży na adres: e-mail kontakt@apis-sklep.pl.  

7. Konsument może skorzystać ze wzoru Oświadczenia o odstąpieniu od umowy, który stanowi załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu, ale nie jest to obowiązkowe.

8. Do zachowania terminu 14 dni na odstąpienie od Umowy Sprzedaży wystarczy wysłanie Oświadczenia o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży przed jego upływem.

9. Prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umowy zawartej na odległość:

 

a) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,

b) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,

c) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia.

 

10. W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedaży Sprzedawca zwraca Konsumentowi wszystkie otrzymane od Konsumenta płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę).

11. Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.

12. Sprzedawca zwraca płatność Konsumentowi niezwłocznie, w terminie do 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży z uwzględnieniem, czy nie zachodzą przesłanki z  ust. 9 powyżej. Sprzedawca może przy tym wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania Produktu z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

13. Produkty Konsument jest zobowiązany odesłać pod adres: Apis Natural Cosmetics sp. z o. o., ul. Łochowska 40; 85-372 Bydgoszcz wraz z podaniem danych pozwalających na identyfikację Umowy Sprzedaży oraz Oświadczenia o odstąpieniu od tej umowy oraz wskazania, iż Produkty są odesłane z uwagi na odstąpienie od Umowy Sprzedaży. Produkty należy wysłać niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym Konsument poinformował o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży. Termin jest zachowany, jeżeli Konsument odeśle zwracany Produkt przed upływem terminu 14 dni.

14.Sprzedawca zwraca uwagę, iż przesyłka powinna być starannie zabezpieczona i zapakowana w celu uniknięcia ewentualnych uszkodzeń podczas transportu (Sprzedawca rekomenduje owinięcie pudełka w papier lub folie oraz oklejenie taśmą). Koszt przesyłek ze zwrotem Produktu uzależniony jest od wyboru przewoźnika i może wynieść od kilkunastu do kilkudziesięciu złotych, w przypadku przesyłek ze zwrotem Produktu spoza terenu Polski koszty te mogą ulec zwiększeniu.

15. Sprzedawca nie przyjmuje przesyłek wysłanych za pobraniem, usługą “e-przesyłka” lub paczkomatami.

16. Konsument korzystający z prawa do odstąpienia od Umowy Sprzedaży jest odpowiedzialny za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.

17. Postanowienia niniejszego paragrafu odnoszące się do Konsumenta znajdują również zastosowanie do Konsumenta-Przedsiębiorcy.

§ 13 ODPOWIEDZIALNOŚĆ I POSTĘPOWANIE REKLAMACYJNE

1. Sprzedawca ma obowiązek dostarczyć Kupującemu Produkt wolny od wad i zgodny z umową.

2. W stosunku do Kupujących będących Konsumentami oraz Konsumentów – Przedsiębiorców, Sprzedawca ponosi odpowiedzialność z tytułu niezgodności Produktów z Umową Sprzedaży na zasadach określonych w Ustawie o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r.

3. Odpowiedzialność, o której mowa w niniejszym paragrafie dotyczy wyłącznie Produktów zakupionych w Sklepie Internetowym Sprzedawcy.

4. Jeżeli po przejściu własności Produktu na Klienta stwierdzi on, że Produkt jest niezgodny z umową, Klient może złożyć Sprzedawcy reklamację:

 

a) w formie pisemnej na adres:Apis Natural Cosmetics sp. z o. o.,
ul. Łochowska 40, 85-372 Bydgoszcz z dopiskiem „Reklamacja” lub,

b) poprzez wysłanie wiadomości e-mail na adres: kontakt@apis-sklep.pl

 

5. W zgłoszeniu należy określić niezgodność Produktu z umową, jaką zdaniem Klienta Produkt posiada, żądania wobec Sprzedawcy oraz jeżeli jest to możliwe – udokumentować stwierdzoną niezgodność oraz przedstawić dowód zakupu Produktu w Sklepie Internetowym. Sprzedawca obowiązany jest udzielić odpowiedzi na reklamację w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania. Jeżeli nie udzielił odpowiedzi w ww. terminie uważa się, że uznał reklamację. Odpowiedź na reklamację Sprzedawca przekazuje Klientowi na piśmie lub Trwałym Nośniku np. w drodze wiadomości e-mail.

6. W przypadku złożenia reklamacji przez Klienta - Sprzedawca poinformuje Klienta o dalszych krokach postępowania reklamacyjnego w sposób odpowiadający sposobowi złożonej reklamacji.

7. Sprzedawca zweryfikuje czy reklamacja złożona przez Konsumenta – Przedsiębiorcę, tj. osobę fizyczną prowadzącą jednoosobową działalność gospodarczą dokonującą zakupu o charakterze niezawodowym ma dla tej osoby charakter niezawodowy. Weryfikacja odbywa się poprzez analizę kodów PKD wskazanych w Centralnej Ewidencji i Informacji Działalności Gospodarczej.

8. W przypadku gdy w następstwie złożonej przez Klienta reklamacji – Sprzedawca nie uznał reklamacji, Sprzedawca przekazuje Klientowi na papierze lub innym Trwałym nośniku informacje o sposobie rozstrzygnięcia reklamacji i przyczynach takiej decyzji wraz z oświadczeniem o:

 

a) zamiarze wystąpienia z wnioskiem o wszczęcie postępowania w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich albo zgodzie na udział w takim postępowaniu albo

b) odmowie wzięcia udziału w postępowaniu w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich.

§ 14 REKLAMACJE DOTYCZĄCE USŁUG ELEKTRONICZNYCH

1. Reklamacje związane ze świadczeniem Usług Elektronicznych za pośrednictwem Sklepu Internetowego Usługobiorca może składać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: kontakt@apis-sklep.pl

2. W powyższej wiadomości e-mail, należy podać jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości oraz swoje dane kontaktowe. Podane informacje znacznie ułatwią i przyspieszą rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę.

3. Rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni.

4. Odpowiedź Usługodawcy w sprawie reklamacji jest wysyłana na Trwałym Nośniku na adres e-mail Usługobiorcy podany w zgłoszeniu reklamacyjnym lub w inny podany przez Usługobiorcę sposób.

§ 15 POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE PRZEDSIĘBIORCÓW

1. Produkty będące przedmiotem Umowy Sprzedaży zawartej z Klientem pozostają własnością Sprzedawcy do uiszczenia przez Klienta pełnej ceny i kosztów dostawy z tytułu Umowy Sprzedaży.

2. Z chwilą wydania przez Sprzedawcę Produktu przewoźnikowi przechodzą na Przedsiębiorcę, korzyści, ryzyka i ciężary związane z Produktem oraz niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia Produktu. Sprzedawca w takim wypadku nie ponosi odpowiedzialności za utratę, ubytek lub uszkodzenie Produktu powstałe od przyjęcia Produktu do przewozu aż do jego wydania Kupującemu Przedsiębiorcy oraz za opóźnienie w przewozie przesyłki.

3. W razie przesłania Produktu do Kupującego – Przedsiębiorcy, za pośrednictwem przewoźnika Klient obowiązany jest zbadać przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach danego rodzaju (w momencie odbioru przesyłki Kupujący powinien sprawdzić, czy przesyłka została dostarczona bez ubytków, uszkodzeń oraz czy jej zawartość nie jest uszkodzona). Kupujący Przedsiębiorca powinien również sprawdzić czy przesyłka nie zawiera braków ilościowych. W razie stwierdzenia ubytku, braków ilościowych lub uszkodzeń przesyłki, Kupujący - Przedsiębiorca zobowiązany jest dokonać wszelkich czynności niezbędnych do ustalenia odpowiedzialności przewoźnika, w tym spisać protokół szkody i niezależnie od powyższego niezwłocznie, nie później niż w terminie 7 Dni Roboczych skontaktować się ze Sprzedawcą. Niedopełnienie przez Kupującego – Przedsiębiorcę któregokolwiek z obowiązków, o których mowa w niniejszym ustępie, może skutkować odmową uwzględnienia reklamacji.

4. W przypadku gdy Kupujący - Przedsiębiorca, zauważy, że podczas przewozu nastąpił ubytek lub uszkodzenie paczki lub Produktu, obowiązany jest dokonać wszelkich czynności niezbędnych do ustalenia odpowiedzialności przewoźnika.

5. Odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi za wady Produktu w stosunku do Przedsiębiorców zostaje wyłączona na podstawie art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego.

6. Odpowiedzialność Sprzedawcy w stosunku do Przedsiębiorcy w najszerszym zakresie dopuszczalnym przez powszechnie obowiązujące przepisy prawa - jest ograniczona do wysokości zapłaconej ceny za Produkt objęty reklamacją oraz kosztów jego dostawy z tytułu Umowy Sprzedaży – jeżeli reklamacja dotyczy dostawy. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność w stosunku do Przedsiębiorcy tylko za szkody rzeczywiście poniesione i nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraconych korzyści.

7. Sprzedawca zastrzega sobie prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży zawartej z Przedsiębiorcą w terminie 14 dni od dnia jej zawarcia. Odstąpienie Sprzedawcy od Umowy Sprzedaży, o którym mowa w zdaniu poprzednim nie rodzi po stronie Klienta żadnych roszczeń w stosunku do Sprzedawcy poza roszczeniem o zwrot uiszczonej ceny i kosztów dostawy.

§ 16 POZASĄDOWE SPOSOBY DOCHODZENIA ROSZCZEŃ

1. Kupujący będący Konsumentem oraz Konsument – Przedsiębiorca może również skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Wszelkie informacje dotyczące pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń można uzyskać na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów pod adresem: www.uokik.gov.pl.  Ponadto, informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Konsumenta oraz Konsumenta – Przedsiębiorcę z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów:
a) 
http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php,
b) 
http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php,
c) 
http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.

Wyżej wskazane postępowania mają charakter dobrowolny i obie strony muszą wyrazić na nie zgodę.

2. Konsument może uzyskać także bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu pomiędzy nim, a Sprzedawcą, korzystając z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).

3. Na podstawie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r. informujemy, iż pod adresem https://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.

§ 17 POSTANOWIENIA KOŃCOWE

1. W razie zmiany lub unieważnienia któregokolwiek z postanowień niniejszego Regulaminu decyzją kompetentnego organu lub sądu, pozostałe jego postanowienia pozostają w mocy i wiążą Sprzedawcę oraz Usługobiorcę.

2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmiany niniejszego Regulaminu z przyczyn prawnych dotyczących działalności Sklepu Internetowego oraz sprzedawanych Produktów lub organizacyjnych dotyczących Usług świadczonych przez Właściciela Sklepu Internetowego, jak również technologicznych.Do umów zawartych przed zmianą Regulaminu stosuje się wersję Regulaminu obowiązującą w dacie złożenia zamówienia przez Usługobiorcę.

3. O treści zmian Regulaminu każdy Usługobiorca posiadający Konto zostanie poinformowany za pośrednictwem wiadomości wysłanej na podany w formularzu rejestracyjnym adres poczty elektronicznej. Poinformowanie o zmianie Regulaminu w sposób określony powyżej nastąpi nie później niż na 7 dni kalendarzowych przed wejściem w życie zmienionego Regulaminu. Usługobiorcy, którzy nie posiadają Konta w Sklepie Internetowym zostaną powiadomieni o treści zmian Regulaminu przez umieszczenie pod adresem Sklepu Internetowego wiadomości o zmianie Regulaminu oraz treści tych zmian i utrzymanie tej informacji na stronie Sklepu Internetowego. W przypadku, gdy Klient zarejestrowany w Sklepie Internetowym nie akceptuje nowej treści Regulaminu, może wypowiedzieć łączącą go ze Sprzedawcą Umowę o świadczenie Usługi elektronicznej prowadzenia Konta, poprzez usunięcie Konta w Sklepie Internetowym. Zmiana Regulaminu skuteczna jest tylko na przyszłość. Zmiana Regulaminu nie narusza praw nabytych Usługobiorców i nie ma wpływu na Umowy zawarte przed wejściem zmiany Regulaminu w życie.

4. W przypadku naruszenia postanowień Regulaminu, w szczególności postanowień, o których mowa w §2 ust. 7, 10 i 11 Regulaminu, Sprzedawca ma prawo według własnego wyboru do zablokowania Konta aż do naprawienia uchybienia przez Usługobiorcę lub samodzielnego usunięcia nieprawidłowych, sprzecznych ze stanem faktycznych danych lub usunięcia Konta Usługobiorcy w Sklepie Internetowym.

5. Umowy zawierane poprzez Sklep Internetowy zawierane są zgodnie z prawem polskim i powinny być interpretowane zgodnie z polskim prawem. Wybór polskiego prawa nie może jednak skutkować pozbawieniem Konsumenta i Konsumenta-Przedsiębiorcy ochrony zapewnianej mu przez przepisy, których nie można wyłączyć w drodze umowy na mocy prawa państwa Konsumenta lub Konsumenta-Przedsiębiorcy (tzw. przepisy imperatywne).

6. Spory związane z Regulaminem oraz z Umową Sprzedaży będą rozstrzygane przez właściwy miejscowo sąd powszechny. W przypadku Klientów niebędących Konsumentami, ani Konsumentami-Przedsiębiorcami, jurysdykcję ma sąd powszechny właściwy miejscowo dla siedziby Sprzedawcy.

7. Wyłącza się stosowanie Konwencji Narodów Zjednoczonych o umowach międzynarodowej sprzedaży towarów.


 

 

Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość


 

......................, dnia .............

(miejscowość,                  data)

.......................................................                                        

.......................................................

.......................................................

imię, nazwisko, adres konsumenta

Apis Natural Cosmetics sp. z o. o.

ul. Łochowska 40;

85-372 Bydgoszcz

kontakt@apis-sklep.pl


 

OŚWIADCZENIE O ODSTĄPIENIU OD UMOWY

ZAWARTEJ NA ODLEGŁOŚĆ

Ja niżej podpisany(-a) niniejszym oświadczam, że odstępuję od umowy zawartej na odległość dnia ...................., na podstawie zamówienia nr …………………………………………, dotyczącej zakupu następujących Produktów:

1) …………………………………………

2) …………………………………………

3) …………………………………………

4) …………………………………………

 


................................

podpis konsumenta

 

 

 


Przejdź do strony głównej

Darmowa dostawa od kwoty 180zł

WYSYŁKA W 48H

* w przypadku promocji, czas pozostaje wydłużony do 5-ciu dni roboczych

14 dni na zwrot

USTAWIENIA PLIKÓW COOKIES
W celu ulepszenia zawartości naszej strony internetowej oraz dostosowania jej do Państwa osobistych preferencji, wykorzystujemy pliki cookies przechowywane na Państwa urządzeniach. Kontrolę nad plikami cookies można uzyskać poprzez ustawienia przeglądarki internetowej.
Są zawsze włączone, ponieważ umożliwiają podstawowe działanie strony. Są to między innymi pliki cookie pozwalające pamiętać użytkownika w ciągu jednej sesji lub, zależnie od wybranych opcji, z sesji na sesję. Ich zadaniem jest umożliwienie działania koszyka i procesu realizacji zamówienia, a także pomoc w rozwiązywaniu problemów z zabezpieczeniami i w przestrzeganiu przepisów.
Pliki cookie funkcjonalne pomagają nam poprawiać efektywność prowadzonych działań marketingowych oraz dostosowywać je do Twoich potrzeb i preferencji np. poprzez zapamiętanie wszelkich wyborów dokonywanych na stronach.
Pliki analityczne cookie pomagają właścicielowi sklepu zrozumieć, w jaki sposób odwiedzający wchodzi w interakcję ze sklepem, poprzez anonimowe zbieranie i raportowanie informacji. Ten rodzaj cookies pozwala nam mierzyć ilość wizyt i zbierać informacje o źródłach ruchu, dzięki czemu możemy poprawić działanie naszej strony.
Pliki cookie reklamowe służą do promowania niektórych usług, artykułów lub wydarzeń. W tym celu możemy wykorzystywać reklamy, które wyświetlają się w innych serwisach internetowych. Celem jest aby wiadomości reklamowe były bardziej trafne oraz dostosowane do Twoich preferencji. Cookies zapobiegają też ponownemu pojawianiu się tych samych reklam. Reklamy te służą wyłącznie do informowania o prowadzonych działaniach naszego sklepu internetowego.
ZATWIERDZAM
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
USTAWIENIA
ZAAKCEPTUJ TYLKO NIEZBĘDNE
ZGADZAM SIĘ